.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل باشگاه نساجی قائم شهر معرفی شد

سرپرست تیم فوتبال نساجی قائم شهر گفت: با حکم مالک باشگاه نساجی قائم شهر ، احمد سعادتمند به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز رضا نیکزاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهدی پرهام مالک جدید باشگاه نساجی می خواهد با بهره مندی از تمام تواناییهای موجود ورزش مازندران، راه رسیدن نساجی به لیگ برتر فوتبال کشور را که آرزوی دیرینه مردم این شهر است هموارتر کند.

وی بیان داشت: با انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه نساجی، این باشگاه با قدرت بیشتر بازیهای باقیمانده لیگ دسته اول فوتبال کشور را برگزار خواهد کرد و با تقویت تیم در تعطیلات نیم فصل، خود را برای رسیدن به صدر جدول رده بندی آماده می کند.

سرپرست تیم فوتبال نساجی قائم شهر به دیدار روز پنجشنبه این تیم با گل گهر سیرجان در قائم شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به تعیین مالک و مدیرعامل باشگاه و پایان بلاتکلیفی این تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال مازندران، هواداران انتظاری جز پیروزی از این تیم ندارند که با تلاش کادر فنی و بازیکنان به این خواسته هواداران جامه عمل می پوشانیم.

نیکزاد افزود: امیدواریم حضور پرشور هواداران در دیدار روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر، انگیزه کادر فنی و بازیکنان را برای کسب پیروزی پرگل برابر این حریف قدرتمند بیشتر کند.

تیم فوتبال نساجی قائم شهر، در پایان هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با 14 امتیاز در رده هفتم گروه دوم این رقابتها قرار دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.